Новини

Результати складання ліцензійних іспитів «Крок 3. Загальна лікарська підготовка», «Крок 3. Стоматологія», «Крок 3. Лабораторна діагностика» (дата проведення 06.11.2018) надіслані Центром тестування до закладів вищої освіти 14.11.2018.

Previous Next

13 листопада 2018 року Центром тестування, відповідно до міжнародної практики використання іспиту IFOM, розпочато першу сесію складання іспиту IFOM Clinical Science для студентів, які виявили бажання та зареєструвалися на його складання.

У тестуванні взяли участь 20 студентів з 6 закладів вищої освіти: Луганського державного медичного університету, Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця, Української медичної стоматологічної академії, Дніпропетровського медичного інституту традиційної та нетрадиційної медицини, Харківського національного медичного університету та Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Повідомляємо, що завершилась реєстрація бажаючих студентів 6-х курсів, що навчаються за спеціальностями «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа» на першу сесію складання IFOM Clinical Science у 2018-2019 навчальному році англійською та українською мовами. На складання IFOM Clinical Science англійською мовою зареєструвалося 96 осіб, українською мовою – 12 осіб. Іспити відбудуться 13, 20, 27 та 29 листопада 2018 року в комп’ютерному форматі у місті Києві. Проведення наступної сесії іспиту IFOM Clinical Science планується у лютому-березні 2019 року. Оголошення про реєстрацію буде розміщено на нашому сайті.

Цим матеріалом наводимо приклад коректного та ефективного використання у навчальному процесі та під час підготовки студентів до ліцензійних іспитів психометричних характеристик тестових завдань екзаменаційних буклетів, які надаються Центром тестування в аналітичних довідках до кожного іспиту. 

Наведений нижче аналіз має проводитися співробітниками кафедр, а його результати враховуватися викладачами під час проведення практичних занять. 

Аналітичні довідки до результатів складання ліцензійних іспитів: