Безперервний професійний розвиток працівників сфери охорони здоров’я

Запитання - відповіді

Реєстрація у якості провайдера заходів БПР

1. Яку електронну пошту слід вказувати під час реєстрації: особисту чи організації?

Вказуйте загальну електронну пошту організації, а не персональну. Таким чином Вам не потрібно буде оновлювати цю інформацію, якщо відповідальний за роботу з системою БПР працівник зміниться.

Вимоги до файлів, які завантажуються до системи

11. Чи існують обмеження щодо файлів, які можуть бути завантаженими до системи?

До системи можуть завантажуватись файли у наступних форматах: .jpg; .docx; .pdf; .tiff. Максимальний розмір кожного файлу не має бути більше 5МБ.

Підписання документів (договорів) у системі БПР

12. Яким чином здійснюється підписання документів у системі?

Для цього заповніть наступні поля: «Оберіть АЦСК», «Виберіть ключ-файл для завантаження», «Пароль захисту ключа». У полі «Оберіть АЦСК» необхідно обрати провайдера Вашого електронного ключа із переліку, натиснувши на «стрілочку вниз» або просто почавши писати назву провайдера електронного ключа. Якщо Ви не знаєте, хто є провайдером Вашого електронного ключа, то також є опція «визначити автоматично», коли система БПР підтягує відповідного провайдера.

У поле «Виберіть ключ-файл для завантаження» необхідно завантажити Ваш ключ, яким Ви підписуєте договір.

У поле «Пароль захисту ключа» введіть Ваш особистий пароль для КЕП. Введені символи можна подивитися за допомогою символу «око».

Натисніть «Підписати і відправити».

У разі успішного підписання документів перед Вами з’явиться відповідне повідомлення. За допомогою кнопки «Перейти в кабінет», Ви зможете потрапити у особистий кабінет.

Реєстрація заходів БПР

16. За який час до проведення заходу БПР потрібно зареєструвати його у системі?

Захід у системі БПР можна створювати за 20 днів до його проведення.

Скасування заходу БПР

30. Захід БПР було скасовано. Яким чином я можу це відобразити у системі?

Якщо Вам потрібно скасувати зареєстрований захід, перейдіть на вкладку «Заходи», оберіть необхідний захід зі списку, натисніть на «три крапочки» та оберіть дію «Скасувати».

Ви також можете відкрити картку заходу, натиснути на «три крапки» у правому верхньому кутку та обрати дію «Відмінити».

Перед Вами з’явиться віконце, у якому Вам необхідно буде підтвердити скасування заходу, натиснувши на кнопку «Підтвердити».

Після того Вас буде перенаправлено на сторінку заходів.

Після скасування заходу статус картки зміниться на «Захід скасовано».

Внесення змін до картки заходу БПР

31. Чи можу я вносити зміни до картки заходу?

Ви можете редагувати вже зареєстрований захід, відкривши картку заходу, в якій є необхідність внесення змін.

Наприклад, Ви хочете змінити формат заходу з дистанційної участь у режимі реального часу на поєднання особистої та дистанційної участі. Після того, як Ви змінили дані у картці заходу, натисніть на кнопку «Зберегти зміни».

Після цього перед Вами з’явиться вікно, у якому Ви зможете переглянути усі внесені зміни до картки заходу. Натисніть на кнопку «Підтвердити». 

Якщо зміни будуть внесені до полів, які потребують перевірки та погодження від адміністратора системи, то Ви побачите відповідне повідомлення.

Коли Ви натиснете «Підтвердити», перед Вами з’явиться вікно з підтвердженням того, що Ваші зміни збережені.

Поля, які потребують перевірки адміністратором системи, будуть мати відповідну позначку «Очікує підтвердження адміністратором».

Звітування щодо проведених заходів БПР

34. Протягом якого періоду я маю звітувати щодо проведених заходів БПР?

Після проведення заходу Вам необхідно впродовж 20 робочих днів завантажити у систему документи за результатами проведення заходу.

Важливо, що дана дія є обов’язковою. Якщо документи не будуть підвантажені вчасно, Вам надійде відповідне повідомлення.

Зміна та відновлення паролю для входу у систему

36. Як бути у випадку, якщо я не пам’ятаю свій пароль?

У разі якщо Ви забули пароль, натисніть на кнопку «Забули пароль?». Тоді перед вами з’явиться вікно, яке міститиме поле «Електронна пошта». У ньому слід вказати ту електронну пошту, що була використана під час реєстрації акаунта.

На вашу електронну пошту надійде повідомлення, яке буде містити посилання на відновлення пароля. Перейшовши за посиланням, що буде вказано у листі, Ви зможете створити новий пароль.

Зверніть увагу, що посилання дійсне 24 години.

Вкажіть новий пароль та підтвердіть його, повторно ввівши символи у відповідному полі. Задля підтвердження зміни паролю, натисніть на кнопку «Підтвердити».

Після зміни паролю Ви побачите повідомлення, що Ваш пароль змінено успішно. Натисніть на «Увійти» аби потрапити на сторінку авторизації у системі БПР.

Відслідковування повідомлень у системі

38. Де я зможу переглянути усі повідомлення, що надходять від адміністратора системи?

У розділі «Сповіщення» Ви можете переглянути повідомлення щодо результатів обробки заявок, а також інші важливі системні повідомлення.

Перелік повідомлень знаходиться на боковій панелі зліва. Якщо сповіщень немає, Ви побачите відповідний текст. Аби вийти із розділу «Сповіщення», натисніть на «стрілочку назад». Натиснувши на повідомлення, його можна продивитися у вкладці справа.

Подання апеляції на дії адміністратора

40. Протягом якого строку можна подати апеляцію на дії адміністратора?

Апеляцію на дії адміністратора можна подати протягом 5 робочих днів з моменту отримання повідомлення про результат опрацювання відповідного запиту адміністратором (перелік випадків, за яких можна оскаржити дії адміністратора Ви можете знайти у Порядку функціонування електронної системи забезпечення безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я).

Що робити, якщо виникли проблеми технічного характеру?

43. Не працює ЕЦП, не можу підписати документ:
  1. Перевірте стабільність інтернет-з'єднання.
  2. Оновіть сторінку.
  3. Перевірте чи працює цей ключ (наприклад на сайті Дія Підпис).
  4. Перевірте  правильність введення паролю.
  5. Якщо проблема не вирішена, зверніться за допомогою до адміністратора системи або спробуйте самостійно надати всю необхідну інформацію для розробників, скориставшись Service Desk.

  +38 (044) 298-71-39
  Пн. – Пт. 8:30 - 17:00