Новини

Трішки конкретики про участь Центру тестування в організації іспитів КРОК та АМПС для уникнення непорозумінь

Ми не помилялись при заповненні реєстраційних даних здобувачів (у іменах, прізвищах, по батькові).

Центр тестування використовує лише ті дані, які надав заклад вищої освіти. Дякуємо університетам, які оперативно зреагували на виявлення своїх помилок та направили відповідні листи з виправленнями до Центру тестування. А для решти студентів ми ініціювали механізм виправлення та власноруч вносимо зміни до реєстраційних списків для Prometric, чого насправді робити не повинні.  

Форма для виправлення даних здобувачів, які планують складати КРОК 1 за посиланням: https://forms.gle/FK8X8wBcXSvJUt7q7

Ми не помилились з мовою складання вашого іспиту.

Чому? Аналогічна попередній ситуація. Ми використовуємо лише ті дані, які вніс заклад освіти. Що ж робити? Звертатись до закладу освіти, який зобов'язаний вас зареєструвати на додаткову сесію, зазначивши, що ви складаєте вперше. Лист від закладу із проханням до нас змінити мову складання не є результативним, адже мова вашого складання вже зазначена в остаточних списках.

Ми не надсилаємо вам неправильні ID-коди.

Жодних диверсій. Унікальні ID-коди, згенеровані системою, є точно правильними. Є кілька причин, чому ви не можете увійти в систему Prometric: неправильне введення ID-коду, реєстрацію на ваш іспит ще не відкрито (станом на 22 червня можна зареєструватись на складання КРОК 1 та ELPT тільки у тому разі, якщо ви будете складати іспити вперше) та найбільш розповсюджена помилка — заклад некоректно вніс ваші реєстраційні дані, тому перші 4 літери вашого прізвища не працюють для ідентифікації. В останньому випадку радимо одне — прокомунікувати з вашим закладом освіти, щоби вони перевірили правильність внесення ваших реєстраційних даних.

І незмінно — успіхів!

  +38 (044) 298-71-39
  Пн. – Пт. 8:30 - 17:00